| Player | Game Time | Message |
|---|---|---|
| WrongHotkey | 00:00 | gl hf |
| clafoutoss | 00:00 | gl hf |
| HackTar | 00:00 | same igjen |
| WrongHotkey | 00:07 | går blink tror eg |
| HackTar | 00:25 | ok |
| WrongHotkey | 00:28 | han va 3.8 btw |
| HackTar | 00:30 | då går eg det sama bare sje liga grådig |
| HackTar | 02:34 | reactor |
| HackTar | 02:36 | går aggressivt |
| HackTar | 03:52 | ooh |
| HackTar | 04:39 | kom på det for sient |
| WrongHotkey | 05:31 | spørs om eg komme inn |
| WrongHotkey | 08:36 | gjekk storm eg |
| WrongHotkey | 11:52 | aii |
| WrongHotkey | 14:57 | eg slite med økonomien ja hehe |
| HackTar | 15:13 | værsågo |
| WrongHotkey | 23:47 | kandu hjelpa? |
| WrongHotkey | 25:28 | prøve å snika meg inn bak |
| clafoutoss | 26:23 | gg |
| WrongHotkey | 26:23 | har du gass? |